On se kyllä jännä, vaikka olen herännyt kirjaimellisesti kukonlaulun aikaan, mikä yleensä on täysin mahdotonta niin silti olen edelleen pirteällä tuulella vaikka kello onkin puoli kymmenen illalla.

Olin pitkän päivän töissä ja lupasin vielä huomennakin mennä 8-20 töihin, kun on vähän työvoimapulaa
tällä meidän rakkaalla alallamme LÄHIHOITAJA, tällä hetkellä.

No tietää vaan enempi rahaa laskujen maksuun, kun tekee vähä ylimääräsiä tunteja. ;)

Ehkä mä odottelen tässä sitä touko-kesäkuuta, kun pitäs alkaa palkat juoksee niin et jotain vois vahingossa vaikka jäädäkin käteeenkin. 

Olisi niin kiva mennä ostamaan vaikka muutama uusi vaate itselleni, en oo puoleen vuoteen ostanu YHTÄKÄÄN vaatekappaletta itselleni, ei yksinkertaisesti ole jäänyt kun noin 40 e elämiseen rahaa kk niin sillä ei paljo osteta, sillä kuljetaan pari päivää töihin ja sit ollaanki taas miettimässä mistä loppukuun bensa rahat työmatkoihin ! 

HUH HUH ! 

On ihan orpo olokin olla yksin kotona kun koirakin haettiin hoitoon, On se kiva kun kavereilla on koirakuume niin minä saan koiravapaata :D

No mutta nyt loppu lätinät ja kone sammuksiin ! 

Hyvää yötä :)