No mitäs mulle viimeks on tapahtunu, SUHDESOTKUJA suhdesotkujen perään. olen aikalailla nähnyt ja kokenut taas. No hei ei siin mitään, loppu kesä meni hienosti yksin ja hmm mitäs oon päässy eroon ulosottoveloistanikin 12 tonnia maksettu ! HYVÄ HYVÄ
HIENOA.

Sain uuden asunnon ja elämä maistunu ihan hyvältä.
Uusi työ ja parempi palkka alkoi syyskuussa.

Eli siihen nähden pitäis sanoo että hyvin menee.
Mutta sitten mut taas jätettiin hienosti tossa kuukausi sitten, aloin taas pitkästä aikaa oikeesti luottamaan että joku todella voi olla luottamuksen arvoinen ni mitenhän kävi, TÄMÄ herrapa palasi eksänsä kanssa yhteen.
Kiitos ilmoittaen minulle facebookissa.

NO OLEN NYT löytänyt kuukausi sitten erään henkilön jonka kanssa taas pitäis yrittää luottaa. SAA nähä uskallanko antaa mennä vai jätänkö tämänkin suosiolla jo nyt.